ISO/IEC 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi (BGYS) ana teması; KİRMAN BELAZUR RESORT&SPA’ da; insan, alt yapı, yazılım, donanım, müşteri bilgileri, kuruluş bilgileri, üçüncü şahıslara ait bilgiler ve finansal kaynaklar içerisinde bilgi güvenliği yönetiminin sağlandığını göstermek, risk yönetimini güvence altına almak, bilgi güvenliği yönetimi süreç performansını ölçmek ve bilgi güvenliği ile ilgili konularda üçüncü taraflarla olan ilişkilerin düzenlenmesini sağlamaktır.
Bu doğrultuda BGYS kapsamında;
• İçeriden veya dışarıdan, bilerek ya da bilmeyerek meydana gelebilecek her türlü tehdide karşı KİRMAN BELAZUR RESORT&SPA bilgi varlıklarını korumak, bilgiye erişebilirliği iş prosesleriyle gerektiği şekilde sağlamak, yasal mevzuat gereksinimlerini karşılamak, sürekli iyileştirmeye yönelik çalışmalar yapmak,
• Yürütülen tüm faaliyetlerde Bilgi Güvenliği Yönetim Sisteminin üç temel öğesinin sürekliliğini sağlamak.
Gizlilik: Önem taşıyan bilgilere yetkisiz erişimlerin önlenmesi,
Bütünlük: Bilginin doğruluk ve bütünlüğünün sağlandığının gösterilmesi,
Erişebilirlik: Yetkisi olanların gerektiği hallerde bilgiye ulaşılabilirliğinin gösterilmesi,
• Sadece elektronik ortamda tutulan verilerin değil; yazılı, basılı, sözlü ve benzeri ortamda bulunan tüm verilerin güvenliği ile ilgilenmek.
• Bilgi Güvenliği Yönetimi eğitimlerini tüm personele vererek bilinçlendirmeyi sağlamak.
• Bilgi Güvenliğindeki gerçekte var olan veya şüphe uyandıran tüm açıklıkların, BGYS Ekibine rapor etmek ve BGYS Ekibi tarafından soruşturulmasını sağlamak.
• İş süreklilik planları hazırlamak, sürdürmek ve test etmek.
• Bilgi Güvenliği konusunda periyodik olarak değerlendirmeler yaparak mevcut riskleri tespit etmek.
• Değerlendirmeler sonucunda, aksiyon planlarını gözden geçirmek ve takibini yapmak.
• Sözleşmelerden doğabilecek her türlü anlaşmazlık ve çıkar çatışmasını engellemek.
• Bilgiye erişilebilirlik ve bilgi sistemleri için iş gereksinimlerini karşılamaktır.
• Bilgi Güvenliği Yönetim Sisteminin sürekli iyileştirmesini taahhüt eder.
VİZYONUMUZ
Hizmet standartlarımızı sürekli gelişen sektörel değişimler ve misafirlerimizin ihtiyaç ve beklentileri neticesinde geliştirerek, markamıza bağlı misafirler oluşturmak isteyen kuruluşumuz; misafir ve çalışan memnuniyetiyle, her yaş grubundaki misafirlerimizin taleplerinin de üzerinde kusursuz bir tatil deneyimi sunmayı ve konaklama sektörünün gücüne güç katarak dünya çapında ülkemizi en iyi şekilde temsil eden markaların lideri konumuna gelmeyi hedeflemektedir.
MİSYONUMUZ
Kirman Belazur olarak, yasal ve çevreye duyarlı paydaşlarımız ve misafir memnuniyetini amaç edinmiş çalışanlarımızla uyum içinde, misafirlerimize her hatırlandığında tebessüm ettirecek bir tatil hikayesi bırakmayı taahhüt ediyoruz. Tüm bu faaliyetler doğrultusunda misafirlerimizin memnuniyetini ve toplumsal faydayı her şeyin üzerinde tutarak, her ziyaretlerinde misafirlerimize yeni bir keşif ve yenilenme imkanı sağlıyoruz.
Toplam Kalite Yönetimi anlayışımızla;
• Kurumsallaşmamızı tamamlayacak, her zaman daha iyisini yapabileceğimiz inancıyla sistemlerimizi, kendimizi ve çevremizi sürekli iyileştirmek için çalışmak,
• Tatilleri süresince misafirlerimizin her türlü beklentilerine hızlı bir şekilde cevap vermek,
• Tüm personellerimizi standartlarımızı benimsemeleri için sürekli eğitmek, daima güler yüzlü ve bilinçli personele yer vermek, çalışma koşullarını sürekli iyileştirmek,
• Turizmin merkezinde yasal ve çevreye duyarlı, paydaşlarımız ve çalışanlarımızla uyum içinde %100 çalışan ve misafir memnuniyetiyle uluslararası bir zincir otel grubu olmak,
tesis olarak öncelikli taahhüdümüzdür.
Sunduğumuz hizmeti; sektörel ve yasal değişiklikler doğrultusunda sürekli iyileştirerek,
Türk Gıda Kodeksine uygun hammadde kullanıp, kritik üretim süreçlerini sürekli kontrol ve
takip ederek, tüm misafirlerimize lezzetli, aynı zamanda gıda güvenliği standartlarına uygun, güvenilir yiyecek ve içecek sunmak,
Hammaddelerden atıklara kadar her aşamada doğaya duyarlı davranmak, bu konuda bölgemizde örnek bir işletme olmak tesis olarak öncelikli taahhüdümüzdür.